joi, 6 mai 2010

Charlie

Eu si Didi suntem de vreo saptamana, cred, da, o saptamana ca joia trecuta i l'am aratat la tic. Eu ma uit la el de vreo doua saptamani si e perrrrfetct. Este de fun da' este si o exceptie majora de la plete. He deserves it.

Charlieissocoollike este un tip care a ajuns si pe la BBC datorita numarului mare de subscriberi si vizite, waaahhh, geniala e si mama lui care are si ea video blogului ei. Charlie, Charlie, Charlie, Charlie.

Stiu ca este childish postul asta, dar Charlie deserves it! As fi postat un video(unul din zecile pe care le are), dar blogspotul nu ma lasa, incarca (daca ajunge sa incarce) greu. O sa dau in schimb siteul de pe pagina de pe youtube, de acolo pick one if you want.

http://www.youtube.com/user/charlieissocoollike

You've just had the almost imponderable joy of watching charlieissocoollike, which makes you...like cool.

2 comentarii:

  1. Credeam că doar eu sunt obsedată de el :))nu am zis nimănui ca să nu râdă nimeni dar se pare că e chiar super tipul.

    Îmi place şi mie._:D

    RăspundețiȘtergere