joi, 3 iunie 2010

Pe strada

Initial vroiam sa scriu despre total altceva, ca de obicei, pana ieri cand atunci cand mergeam pe strada cu inca 2 tipe vine un tip la noi si ne da 3 bilete. Era ceva ciudat la el, in sensul ca ma asteptam sa fie ceva gen la misto pentru ca incepea cu "Buna". Ma abtin din nou, sau nu, asta e cea mai mare tampenie, nici daca ma chinuiam nu'mi trecea o mai mare prostie prin cap.

" Buna, daca vrei sa ne plimbam prin parc sau sa mergem la un film, la un muzeu, la restaurant, la mine acasa sau ce propui tu cauta-ma la telefon 07******** sau pe messenger Id: SCBTGNNCCDC@yahoo.com Intelectual, 23 ani, 180 inaltime si 74 kg. Locuiesc singur in zona Titan si caut prietena.
Nu ai ce pierde daca ne intalnim, nu vei regreta nici o clipa, nici o secunda alaturi de mine.
P.S. Daca nu vrei, nu rupe biletul, da-l la o alta fata care vrea."


Am scris exact cum este si in bilet numai ca acolo este si numarul si id'ul, in rest este fix la fel. Tot. Mi se pare ciudat cu toate ca e cam normal, ba frate, decat sa dai bani la ziar ca sa postezi 2 cuv la matrimoniale mai bine pe strada si gratis. Totusi nu pot sa nu remarc prostia si disperarea. Are 23 de ani si kilele si inaltimea ce par a fi ok, de ce spanac e asa disperat? As spune eu de ce dar e prea logic. Mi se pare ciudat ca la 23 de ani sa nu poti sa ai o prietena. Mereu am zis ca tipele urate sunt mai dezavantajate decat tipii urati.

Oricum, este in top la cele mai ciudate faze din categoria asta.

P.s. Daca aveti vreun gand cu tipul si vreti numarul sau id'ul tell me:)). Suure

2 comentarii:

  1. E veche faza, au primit colege de-ale mele de printr-a 10a prostia lui de bilet :))

    ( Ilinca de la spaniola, apropos :P )

    RăspundețiȘtergere
  2. Heei, si eu am primit bielt d-asta! :))

    RăspundețiȘtergere