marți, 21 iulie 2009

Nedumerire [penal]

În urmă cu câţiva ani m-am căsătorit (din dragoste) cu o văduvă care avea o fată de 18 ani. Tatăl meu, după căsătorie, ne-a vizitat de mai multe ori, ca până la urmă să se îndrăgostească de fiica mea vitregă, cu care în cele din urmă s-a şi căsătorit (fără a-mi cere consimţământul).
Deci fiica mea vitregă mi-a devenit mamă vitregă, iar tatăl meu - ginerele meu. Soţia tatălui meu, adică fiica mea vitregă, care în acelaşi timp este şi mama mea vitregă, a născut un băieţel, care logic, îmi este nepot, fiindcă eu sunt soţul mamei fiicei mele vitrege, însă acest băieţel este şi fratele meu. În acelaşi timp soţia mea a devenit bunică, deoarece este mama soţiei tatălui meu, iar eu sunt nepotul soţiei mele.
Nu mult mai tarziu soţia mea a născut şi ea un băieţel care a devenit cumnat cu tatăl meu, fiind fratele vitreg cu soţia tatălui meu şi în această calitate este şi unchiul meu. Copilul meu este fratele mamei mele vitrege, iar prin mama mea vitregă - soţia mea a devenit bunică şi eu am devenit propriul meu bunic.
Având în vedere cele de mai sus, vin şi eu cu o întrebare: dacă băiatul meu, care în acelaşi timp este şi unchiul meu, cumnat cu tata şi frate cu mama mea vitregă, are sau nu drept la alocaţia de stat pentru copii?
Cu stima!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu