sâmbătă, 13 martie 2010

A veniiiittttt

Sunt asa fericita (nu sunt gay) a venit primavara/caldura/toate. M'am uitat pe net la vreme si cu toate ca o sa mai "poaie" o zi-doua, gradele o sa creasca uite asa...cate putin, pana la 40. Pana cand o sa vina vara si o sa ma duc in parc sa'mi fac planuri de vacanta, sa stau in 23 pe marginea lacului si sa ma plang de cat de cald e. Am zis ca in prima saptamana de primavara cu tot tacamul, sambata ma duc in parc. Asa am sa fac, poate nu chiar in parc, da' la Alice sigur ma duc, I wanna see johnny depp plus ca'mi place tim burton. O sa fie o saptamana de primavara nasoala pentru ca am multe, da' sper sa treaca fain. (ttp://vremea.kappa.ro/)

Si uite asa "o lacrima curge din ochiul stang pentru.." dusa iarna.

2 comentarii:

  1. nu iti imaginezi cat ma bucuuuuuur \:D/ deja am fost azi in parc =))=)) si ieri ... deci iti dai seama cat de disperata dupa soare si caldura sunt...

    RăspundețiȘtergere
  2. ai fost la alice?

    daca nu, tre sa mergem k nici eu n am fost:|

    RăspundețiȘtergere