miercuri, 3 martie 2010

Mos Craciun's failure

O sa enumar ce a facut si ce nu a facut Mos Craciun pentru mine (de citit mai intai, asta daca nu ati facut'o deja, postul "Draga Mos Craciun").

Nu i'a convins pe ai mei in legatura cu Fender, a fost si partea mea de vina pentru ca m'am indragostit din nou de actuala mea chitara Stagg si momentan nu mai vreau alta. Tableta grafica nu a fost sa fie, inca vreau, o sa'mi iau..pana la mos craciunul viitor. Faza cu persoana s'a dus complet, acum pot sa zic ca nici nu mai vreau sa aud ceva de... aceea persoana. Javra mea am gasit'o, dar dupa o saptamana a murit, in front of my eyes, hemoragie pulmonara. Pitici! Mâţă n'am primit, s'ar putea in mai, o sa'mi iau si un câne sau 2...sper la 2. Pretenelor cred ca le'ai indeplinit dorintele, mai ales Aurorei (sper ca am nimerit bine numele). Mister S e la fel de ciudat ca inainte, da' macar se supune. La munte nu m'au lasat alone, dar am fost cu ei si a fost fain:)). Aaa...si ce era mai fain..a nins, grazie tie! A nins prea mult da' macar a nins si te rog, mosule, sa aduci primavara pe bune ca peste tot spune ca de maine ploua si e nasol, iar duminica ninge. Daca nu faci asa te BAT!! Nu de alta, dar vreau si eu sambata sa ma duc in 23. We love to entertain you!

Noi iubim ''vreaurile''!!

2 comentarii:

  1. hmm, sti pana la urma .. un prieten tot ne atarge intr-un fel sau altul, dar pe mine pur si simplu felul lui de a fi ma facuse sa ma indragostesc incredibil de el:|.. ne vedeam des ii ziceam tot ce am pe suflet si deodata am avut curajul sa ii zic ca il plac, si am evoluat si am continuat relatia, am facut revelionul impreuna si a fost superb dar apoi, apoi totul s-a rupt incet incer si am inceput sa nu mai vorbim si sa ne racim teribil, si acum regret ca nu am ramas prieteni cand trebuia, pentru ca pana la urma "dragostea" pe care i=o purtam trebuia sa treaca intr=o buna zi.. si nu stricam nici prietenia care pentru mine era pretioasa, sti cum e .. iubiti vin si pleaca, prieteni raman:|

    RăspundețiȘtergere
  2. Da , sincer ma simt mai bine asa, si am inceput sa vorbim din nou in sensul ca ne dam sfaturi si astea si imi vorbeste ca un prieten si mi-a zis ca si el regreta ca s-a ajuns aici .. + ca eu nu puteam tine la el pentru ca .. :| mintea mea a fost intotdeauna altcineva, adica primul baiat la care am tinut.. si sincer si singuru .. si au trecut debia 8 luni de cand ne=am despartit si nu l-am putut uita.. la inceput si tipul de care tocmai m-am despartit incepuse sa ma faca sa il uit pe cel de care m-am despartit acum 8 luni .. dar sincer :|nu a reusit pana la final .. si tocmai vorbeam cu tipu la care am tinut, si imi zicea ca si el tine la mine si gen ... si ne-ar bate gandu sa ne impacam sincer, a fost cea mai reusita/implinita/frumoasa relatie , si m-ar tenta sa o retraiesc

    RăspundețiȘtergere