sâmbătă, 27 februarie 2010

Joc si joaca

Imi vine sa rad cand ma gandesc la titlu' pentru ca mi'o imaginez pe profa de romana zicand asta. [''amu' inseamna aaaccccuuummm''] original. Am sa povestesc mai multe tampenii pentru ca nu am idee ce sa scriu. Aveam ieri, dar ieri nu mai e azi asa ca acum nu am idei. Marti a fost exercitiu de incendiu in liceu si a fost mai mult decat unic momentu'. Am facut doar primele 2 ore de mate care m'au luat din nou cu durere de cap+spate (profu' atunci cand e mai frig deschide geamul si ii place sa ne tortureze asa ca oricat l'am ruga/injura nu il inchide). Dupa a fost engleza gram unde am tradus cateva conditionale ciudate si apoi ne'am pus ghiozdanul in spate si geaca la brat si am asteptat. Irina a tipat ca vrea sa se rujeze inainte de moarte da' n'a primit decat un nivea. Bun si ala. Dupa rafale de aplauze ca s'a dat drumul la fum am asteptat in sir indian sa iesim. Iese A'ul, B'ul, C'ul, D'ul si pe urma noi. Ce mi'a placut ca era un pompier care ne dirija pe hol si ne spunea sa nu ne panicam.

Alt moment tare a mai fost cand reporterii veneau la noi sa ne intrebe cate ceva si noi ne ingramadeam unii peste altii si fugeam de ei. Eram ca niste geini ce se ingramadesc intr'un colt. Era groaznic sa prinda unul si asta se vedea si pe fata lor. A fost si otv'ul. Au mai coborat de la etajul 2 nu stiu cati pompieri, au coborat si o targa. Era tare. A vorbit si din cele o mie de pagini de discurs am auzit numai miraculoasa gafa ''colegiul national al liceului''. Directorul, tare cum este, stie ca nu stam la discursuri asa ca a spus doua fraze si gata.

Miercuri n'am facut primele 2 ore asa ca am intrat la 9.30, miraculos, iar daca era si consiliu stateam numai 2 ore la liceu. Dar nuu....cum sa facem noi un bine copiilor. Vineri...em, am nimerit in tramvai cu boschetari facuti praf, iar unu dormea pe un scau, iar atunci cand tramvaiul a facut curba a cazut. Urmatoarea zi l'am vazut pe acelasi in troleu, a cazut din nou. Reactia mosilor: ''hai sa'l ajutam saracu', ii e rau!!''. Reactia tinerelor sperante: "Haideti, doamna, nu vedeti ca e beat?!". Azi eram in statie la 8.20, vine un troleu, il vad din departare 69. E bun. Ma urc, vad ca ma duce prin plaiurile mioritice, dar na, zic ca nu stiu eu drumul. Dar ma trezesc pe la si 35 ca ajung fix de unde am plecat. Ma uit ce numar este: 101. Cobor si traversez in statie unde stiam sigur ca este 69 si 85. Pana la urma vine 69. Ma tot gandeam, de ce am vazut 69, ce spanac! O sun pe mama ca sa rada de mine da' imi zice ca de ce nu sunt atenta. Fail! Am realizat ca am fost cu Sanziana in troleu, dar asta numai dupa ce a coborat. Cand eram pe ultima statie o vad pe Mada. Faceam semne disperate din trouleu da' ea nimic, mergea topaind ca si cand era o zi frumoasa de vara LA MARE!! Cobor si ma duc spre ea, incep sa topai si sa'i fac cu mana da' ea nimic. Cand ma vede se opreste, casa ochii, isi scoate castile din urechi si urla. Puteam sa pun pariu ca asa face.

Me gotta mucho somn. Cred. Ba nu! Vreau la mare (bianca stie cel mai bene).

Un comentariu: