sâmbătă, 20 februarie 2010

Nu intreba.

Eram la romana, pe la 8.40 dimineata, mi'era somn da' nici n'aveam cum sa ma intind si sa ma culc asa ca am inceput sa scriu. :\

*Intr'o noapte am privit luna, imi zambea si m'a chemat, nu m'am dus, iubeam pamantul.

*Nimicul-totul regandit.

*Daca vrei sa vezi in viitor priveste trecutul.

*De ce sa iubesti cand poti sa dormi?

*N'am mai suportat, era prea mult, dar am tacut.

*Privesti tabla, e neagra. Sufletul nu e asa, nu?

*Hai sa dormim, prezentul este visul.

*Poti sa zici ca il iubesti, dar poti sa plangi la gandul ca l'ai pierde? Incearca.

*Nisipul iti gadila pana si ilustrul trecut.

*Mare, noaptea si vara sunt ademenitoare, eu nu le rezist.

*Nu am sa plang decat atunci cand sufletul mi'e sec.

*You have lightened my way, screw you!

*Inchid ochii si vad rosu, simt iubirea sau este oare lumina de pe hol?

*Intr'o zi am sa plang pentru greselile din viitor.

*Nu prea am vazut portrete de autori din vechime zambind, dar apoi am ajuns la concluzia ca zambetul ascunde mai putine epice decat tristetea.

*Intr'o zi va veni, dar s'ar putea sa nu ma mai gaseasca. (asta e pentru Alexandra)



Prostii.

Da click pe http://cristinalilianadinu.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu