joi, 18 februarie 2010

Cata ziua geniala

Ador ziua de azi, una dintre cele mai geniale zile din cnmv, genial!

Prima ora, mate, pe urma 2 de engleza si pe urma info. Ar fi trebuit sa facem 2 ore de info, da' la a 2'a, de la 12.30 ne'am dus in sala de festivitati unde trebuiau sa cante cei de la shuffle.

Cand au inceput am crezut ca o sa cada cnmv'u pe noi. Totusi cica sala de festivitati e consolidata asa ca a tinut:)). Am dat din cap, am o.o, am 8->, am trimis 3 mesaje, m'am urcat sus la celalalt nivel, am facut de mii de ori mexican wave, am sarit, am adorat bon jovi, am aplaudat, am ras, am dat bani (concertul a fost in scop caritabil) si am pierdut ultima piesa si mega norocul pe care l'a avut irina.

Mai vreau.

2 comentarii:

  1. adevarat, noroc :X, ah geniala zi it's my life :X liceul se zguduia :> a fost o ora perfecta 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. valuuuuri :X:X:X =)) doamne sus era toata clasa noastraaa si muulti altii .. genial!

    RăspundețiȘtergere