luni, 1 februarie 2010

Nou, nou, nou, adi de adi

Am pus titlul ''adi de adi'' nu pentru ca ar avea vreo legatura, ci pentru ca il stiu de anul trecut de la mare si suna mult prea genial.

O sa bat campii cu ce s'a intamplat zilele astea. Vineri a fost fain, de dimineata pe la 8.30 am fost in generala ca sa'i dau cadoul fostei invatatoare (nu cred ca este necesar sa mai pun ''fosta''), acolo a fost magnific. Toti plozii erau asa de faini, aveau toti fete dragute, mi'a adus aminte de pozele de cand eram eu mica **. Cand m'am asezat sa scriu notele in carnet am realizat ca l'am luat pe cel din generala si ca n'am cea mai vaga idee unde este cel de liceu. Am mai primit si un orar cu Barbie (nu'i deloc haios -.-).

Apoi am ajuns ccu o mare intarziere la liceu, dupa ce am ratat la secunda tramvaiul. Mi'a placut ca mai ca am batut recordul la timp petrecut in liceu, 4 minute, bine bine 5!! Am refuzat sa merg la film (nu mai tin minte de ce) si apoi cand sa ma duc acasa am mai pierdut la secunda tramu'. Genial.Ah, vineri am mai pierdut genialul concert Luna Amara:\.

Sambata...ce a fost sambata? Am mers cu 85 (si 69:))) prin bucuresti dupa diverse. Mi se pare genial numele unui magazin "Universul Bateriilor", suna gen Barbie Land.

Duminica...vai! nu. Mada stie. S'o luat un tampit dupa mine, de la metrou. Cica a fost general locotenent magistrat. Ce mai, un tampit! Dus cu sorcova pe care nu o are. Toata ziua de ieri a fost plina de discutia despre tampitu' ala. Eu vroiam sa nu mai aud nimic si toata lumea aducea iar subiectul. Multumesc!

Azi o sa fie o zi de stat in casa si batut campii, fain in vacanta.

2 comentarii:

  1. Zău că îmi place cum desenezi cuvintele.
    :)) Adi de Adi..

    RăspundețiȘtergere
  2. mda cam asa a fost pt mine toata vacanta (de pana acum) :)) stat in casa si batut campii :D

    RăspundețiȘtergere