miercuri, 3 februarie 2010

Miercuri?!

Ce zi e azi? Miercuri? Se pare ca asa e. Pentru mine deja s'a dus vacanta. Luni si Marti au fost la fel si azi sunt la parinti pentru ca mai incolo am meditatie. Fain, nu? Mie deja mi se pare ca e muult mai cald. Azi m'am imbracat numai cu un tricou si pantaloni scurti si in casa sunt doar si numai 21 de grade.

M'am mai uitat la televizor in timp ce'mi uscam parul si eram extra uimita ca nu prea am la ce sa ma uit. Pe vh1 o fi The Cure da' nu aud nimic in timp ce merge feonul, mai dau si ma opresc la Martha Show, ceva de genu. Vorbeau ca vine una care e super, desigh, moda, aratau fotomoteloaice si pe urma ''vina sa ne prezinte reteta ei de muraturi''. Am oprit feonul si m'am uitat ca tampa la televizor.

M'am uitat si la Operah unde a aparat tot felu' de chestii weird da' suuper faine. Spre exemplu a aratat un caine care era pur si simplu ca un robot. Adica, dresorul spunea ''fa un pas'' el facea un pas, ''nu, nu, ai mers prea in fata, treci in spate cu un pas'' asa facea, ''dute la operah si atinge'o cu piciorul'' ''rontaie jucaria cand zic trei, 1,2,39,23,45,93...3'' si genial.

Acum scriu si ma uit la Fear factor, geniala emisiune si mai imi place si serialul DEAD LIKE ME de pe prima tv. Maine ma duc la ski pana luni asa ca cei din clasa puneti si voi o vorba buna pentru mine:D, nu am cum sa vin duminica acasa oricat de mult as vrea. Grazie.

Un comentariu: