marți, 2 februarie 2010

Daca as fi eu el presidente

Ascultam la radio pe realitatea fm si vorbeau intruna despre ''o romanie moderna'' si la un moment a intrat o tipa si au intrebat'o ce ar face ea mai intai. Ea a spus ceva de functionari, eu spun altceva.

Eu as obliga pe toata lumea sa asculte rock/heavy metal. Fara suparare(cu toate ca cei ce imi citesc blogul asculta rock), dar pun pariu ca nu ati vazut 2 manelisti/rromi(tot aia) pe la nationale, iar din asta tragem concluzia ca rockerii is destepti.

In plus un rocker vorbeste corect gramatical, in schimb nu o sa'l auzi niciodata pe Guta sau pe Salam (mare cantaret, de aia nici nu a trecut la Eurovision) discutand civilizat intr'o emisiune la..Realitatea/Protv (unde nu o sa vedeti oameni inculti). Bine, in loc de rock se poate inlocui clasicu' cu toate derivatele si old music.

Am avut "gigantica" placere de al asculta pe Salam cum canta cu o tipa buricata, acompaniat de un tip la pian (care se vedea ca e total pe dinafara cu Salam, super pleata si ochelari **) cantand la Happy Hour o melodie gen cea de la Eurovision. Melodia la baza era ok, lenta, te facea sa adormi, da' cand a intrat si Salam pe fir a fost nasol. Se vede clar ca are voce de manelist oricat s'ar stradui el si oricat de mult ar repeta, iar asta pun pariu ca oricine ar sesiza.

Am auzit si de Borcea Mondialu', nenea cu satra de copii cu nume tampite: Televizoru', Formatia, etc. (se boteaza robul lui Dumnezeu, Televizoru').

Dar, fiti linistiti, faceti misto de manelisti in continuare pentru ca eu nu voi ajunge niciodata el presidente.

4 comentarii:

  1. :)))))) adevarat, rockerii sunt desteeepti :>

    RăspundețiȘtergere
  2. Unu, îl cheamă Bercea Mondialu. Fie-ţi ruşine.

    Doi, e o crimă să pui un cocalar să asculte heavy metal. Nu de dragul lui, de dragul Metalului. În plus roacărul nu e deştept pentru că prestează metale, ci prestează metale pentru că e deştept.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, de acord, dar daca un metalar s'ar ocupa de un cocalar (poor him) sa'l ''reabiliteze'' nu are cum sa nu iasa ceva bun (cel putin pe aproape) si asa lumea s'ar mai reduce de viitori vali vijelie si carmen serban.
    second, rockul <=> oameni cu cap
    third, nu mi'e rusine. fie'mi rusine ca nu mi'e rusine

    RăspundețiȘtergere