marți, 5 octombrie 2010

Ciudat

Ce sa mai scriu? Emm...am vazut'o pe inna pe prima pagina de youtube, concert in italia. Am mai spus si am sa mai tot spun ca italia e jalnica, la gandire, fata de romania. Noi nu avem cocalari pe m2 cum au ei. Inainte "injuram" crunt pe dragutii ce urca pe scena si canta club style, m'am mai domolit. Pe de o parte daca asta cere poporul asta ii dai; vrei bani, nu? Pe de alta parte, mai exista si stima de sine care...nu mai este.

Am inceput liceul si observ ca m'am super maturizat, anul trecut eram "vai, cate trebuie sa fac", acum am de zeci de ori mai multe lucruri de facut si le iau pur si simplu ca atare. Nu'mi place faptul ca invatam dupa'amiaza si macar daca tot iesi tarziu sa fie intuneric pe bune si inca nu e. La CNMV (hip'hip'hurrrraaayyyy) s'a amenajat mai mult de jumatate cu toate ca asta se poate spune cu aproximare, deoarece liceul este o fortareata si are o forma destul de complexa, asadar de la anul s'ar putea sa ne mutam toti dimineata. Ma bucur ca nu au schimbat prea mult aspectul liceului, dar tot o sa'mi fie dor de parchetul ce scartaie, geamurile vechi, graffitiul din spate si caloriferele de fonta gigantice pe care ne suiam. Ziua liceului o sa fie pe 5 noiembrie si din cate ne'a zis profu' de mate ca o sa fie doua, deoarece o sa implineasca 145 de ani. Ohh, da. "Scoala pe dos."

Am sa scriu si Italia III, asta daca o sa mai intereseze pe cineva, a trecut destul de mult timp si a rtecut notiunea de amanunt la zi, plus ca a devenit plictisitor I, II, ahh..mai e si III.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu