vineri, 22 octombrie 2010

Ziua miraculoasa de vineri, uau

Am sa scriu aceasta postare in doua zile. Acum e vineri. A fost o zi uau. La 12.30 am ajuns la scoala si m'am dus la cor, a fost weird pt ca pana sa se ajunga la partea mea s'a repetat intruna under the sea. ok, nada special. Fizica urmatoarea ora. ok. Dupa ce ne'a dat tema am sarit toti si am fugit in cealalta aripa a liceului prin strada si apoi prin curte ca sa prindem un loc bun la test la geogra. Era gen raliu, treceau unul prin fata celuilalt ca sa ajunga printre primii. Dupa 3 min de pauza bancile din spate erau ocupate. La test am avut capitalele lumii, le'am invatat, da' tot a fost aiurea pentru ca harta era 1/3 din pagina A4 si in loc de o linie erau 2, misto. Intra profa si pentru prima oara ne'a pus sa ducem geci si ghiozdane in fata la tabla (magica) pentru a nu copia, bla bla. Apoi toata lumea in picioare, cautat prin buzunare dupa copiute, cartile zburau pe sub banci. Foarte tare. Ne'a mai cautat o data sau de doua ori in ora, da' in rest a fost super cu toate ca dupa 10 min ale noastre am fost anuntati ca mai avem 5 min.

Dupa am fugit ca sa ajungem la inspectie la engleza la literatura. Ajunsi acolo am asteptat si asteptat si asteptat. Nimic. Apoi nu stiu de unde s'a auzit, da' ne'am mutat la parter in sala de festivitati care e gigant, acolo era profa de engleza de gramatica care este responsabila cu voturile pt presedintia consiliului. Am votat si noi (eu am stampilat cu o oita!!!:>) apoi am fost lasati in voia noastra prin sala de festivitati. Am cantat la pian, la chitara, am ras, am vorbit. Asta s'a intamplat in decursul a 2 ore. Cea mai tare chestie e ca am jucat fata asculnselea pe dupa copertine si usi si a fost genial. La sfarsit profa ne'a multumit fain ca ne'am intors la kindergarden.

Nu mai stiu daca s'a mai intamplat ceva epic, dar a fost o zi super, 10 la bio si unul posibil la geografie. Asa am terminat eu postul intr'o singura zi. Zi super a la CNMV.

Un comentariu: