miercuri, 12 august 2009

La mare

No...am fost si eu la mare, la noi, ca la straini e mai tare si am zis daca tot e vacanta la mare sa fie autentic romaneasca. Nu ca in afara nu o sa ma duc la mare...da' asta este doar un detaliu nesemnificativ.

Pai first este locul de bastina, in acest caz, Mamaia. Eu am stat langa minunata pescarie de langa plaja, iar cand ieseam din hotel pu..mirosea. Acuma' inafara ca as fi schimbat hotelul cu totul, restul a fost perfect, macar masa nu era inclusa pt ca era numai o femeie ce de abia facea fata. Dar de ce sa ma plang, macar era tv si aer conditionat. A fost tare, mai ales ecoul de pe hol.:>

Prima impresie de pe plaja a fost ca algele stapanesc lumea, in unele locuri era cate un om doi care dadeau cu grebla pentru a le scoate la mal. Ca sa nu mai vorbesc ca dupa 10 m, algele iti prindeau piciorul si-ti dadea o senzatie de plasa de marar si te enerva la culme, dar atunci cand te uitai in jur si-ti dadeai seama ca ceilalti nu fac la fel ca tine te simteai ca un idiot.

A doua chestie, spre drumul spre gogosi (tin sa precizez ca in 4 zile am mancat mai mult de 30 de gogosi, si as fi mancat si mai multe, si in mod miraculos nu am pus niciun kilogram pe mine!), pe drum numai sclifosite majoritatea tipelor erau cu minim un cocalar pe langa ele. Fara sa exagerez, cred ca am fazut aproximativ 4-5 rockeri in toata plaja si satul de vacanta si constanta si ce mai! pe unde am fost eu, o zona maricica.

A treia chestie, spatiul ocupat pe plaja de sutele, aproape o mie de sezlonguri goale. si se mai mirau desteptii de la tv ca nu e loc pe plaja, uie de ce nu e loc! Si remarca zilei pe Antena 1: ''pe plaja de la mamaia nu este un loc nici daca il cauti cu elicopterul!!'', afrimatie nagativa chiar si sambata si duminica, daca te plimbi gasesti in mai putin de un minut un loc superb pe nisip. Acum depindea si de vecini, primii pe care i-am avut au fost niste tampiti care 3 ore au stat in picioare (tigani de fapt, cu haremu' dupa ei) ce tipau la bietu' om de la sezlonguri sa-si mute placuta cu preturile mai incolo, (de precizat ca la mai putin de 10 cm era ''ceaceaful'' intins. Coca!! Au mai fost si doua tipe (in jur de 45) ce povesteau ce faceau copii lor cand erau adolescenti, cu tot tacamul si taceau imediat cand venea un pici de 7 ani.

Pai, nah, totul a fost ok, mai ales gogosile >:).

''Turismul romanesc lasa de dorit?''

Raspunsul meu: Da! Mult si bine!

Un comentariu:

  1. "algele iti prindeau piciorul si-ti dadea o senzatie de plasa de marar si te enerva la culme, dar atunci cand te uitai in jur si-ti dadeai seama ca ceilalti nu fac la fel ca tine te simteai ca un idiot" =)))))))))))))))) mor! :)))))
    adevarat, turismul e naspa. totusi am avut parte de cateva pletosenii in neptun! :> try it =))

    RăspundețiȘtergere