duminică, 15 noiembrie 2009

Tomi Ketchup

N'am idee de ce scriu asta si se pare ca nimic din ce am scris pana acum a avut vreo idee sau vre'un sens in viata.


Mi'am adus aminte de reclamele Tomi Ketchup, care erau vara (veche perioada). Si uitati formularea mea:


''Gandeste-te ce s-ar intampla daca pielea noastra in loc de bej ar fi portocaliu fosforescent. Asa ai sta in fiecare dimineata sa te gandesti ce bluza merge cu portocaliu. Ganditi-va ca toate fabricile (Fabrica de Haine Albastre, Fabrica de Haine Mov, etc.) ar intra in faliment. Nici rockerii n-ar mai putea fi rockeri din cauza culorii de manelist. Fiecare detaliu conteaza.


Asa ca data viitoare cand tipi ''Bah, care a terminat ketchup-ul!?'' gandeste-te ca pizza nu e nimic fara ketchup.''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu