duminică, 1 noiembrie 2009

Olimpiada

Nu o sa scriu prea mult pentru ca o sa devina prea plictisitor. Asa ca bag si eu ce e mi tare si interesant.

Pe data de 31 octombrie (la o zi dupa ziua mea, asa ca la multi ani, ioana. multumesc) la ora 8.00 la liceul CNMV se tin loc olimpiada de engleza faza pe scoala. Cand eram in generala elevii trebuiau sa fie cu jumatatea de ora inainte de ora afisata. Asa ca hop, Marito, la liceu la 7.30.

Ajung la liceu si intru prin fata pentru ca intrarea obisnuita era blocata si urc la etaj la sala unde eram repartizata. Mi s'a parut ciudat de cand am intrat in liceu ca nu este nimeni, dar cand am ajuns la etaj si nu era chiar nimeni a devenit totul foaarte ciudat.

Sa ajungi si sa nu vezi nicio femeie de servici sau vreun profesor. Totusi. Dupa 2 minute m'am intalnit cu altcineva care venise si se cauta pe liste, motivul pentru care nu se gasise: in loc sa aiba numele cu I, l'au trecut cu Z.

Faza e ca au inceput sa vina pe la si 15, iar la 9.10 ne'au dat subiectele. Atunci a fost prima oara in care m'am asezat dupa lista (si picasem fata in fata cu catedra) si tocmai la olimpiada asta nu ne'au asezat. A fost destul de multa dezorganizare, da' nu ma plang.

Un comentariu:

  1. Stiu k e cam tarziu,dar am zis k trebuie sa spun si varianta opusa:)).Ma trezesc eu p la 7 jumate(cik trebuia sa ajungem la 8...),ma uit la ceas linistita si trag o sperietura de nu ma mai misc 5 minute...Dupa,incet,incerc sa ma calmez si sa ma ridic.P la fara 5,cu chiu,cu vai,ies si eu din casa,pentru ca ,in final,pe la 8 jumate sa ma holbez pe listele cu cei inscrisi(evident,toata saptamana suferisem de dureri cronice de lene si nu ma dusesem sa vad la ce sala trebuia sa merg..)Cat ma uitam eu pe listele frumos atarnate de usa cabinetului de engleza,usa se deschide su eu dau nas in nas cu profesoara(de engle....doh)...Evident ca a facut o fata dupa care nu mi-a mai trebuit nimic toata ziua,dar macar am dormit si eumai mult:P

    RăspundețiȘtergere