marți, 29 septembrie 2009

Wii..another big day...

In primul rand La Multi Ani!

La multi ani pentru ca esti mai mare decat mine cu 31 de zile si pentru ca precizezi asta de fiecare data cand ai ocazia.

Azi e ziua ta asa ca profit de ocazie si sa scriu tot ce-mi trece prin minte (cu toate ca acum capul meu este cam gol si ma mai si uit la televizor). Sa incepem de la inceput, a sunat eventul pus pe telefon la ora 6.55, iar pe ecran a aparut scris ''Mada 15''. Hm...da, Mada se pare ca in sfarsit a mai imbatranit cu un an si acum nu ii mai poate spune nimeni ca are 14 ani. Ora 13.40, aproximativ, imprumut telefonul Sabinei (pentru ca are mesaje gratis :-") si am trimis un mesaj de La multi ani catre sarbatorita zilei. Peste 40 de minute am primit multumiri.

Multumesc ca ai venit luni si scuze ca nu am venit si eu in aceasi zi, dar promit ca o sa o fac. Pentru ca ai plecat din camera la art 'otel. Pentru ca am tampit amandoua, la modul bun, in Turcia si in continuare mai sunt muulte tabere de trait:)).

Si sper ca nu o sa ti-o iei in cap.

La Multi Ani!

For Mada

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu