miercuri, 23 septembrie 2009

Ziua unei tipe e azi... .

De dimineata la 7.30 eram in liceu, ora matinala de altfel, iar primele ore am dormit pe pune (am fost atenta, dar daca o clipa iesea prof din clasa imi cadea capul pe banca si adormeam instantaneu).

Cum am zis...astazi, 23 septembrie 2009, este ziua unei tipe, tipa e mortala, a implinit 249 de ani, asa cum pretinde, dar, OAMENI BUNI!!! Ce sa vedeti, nu arata de 249 de ani, si nu arata nici decat varsta pe care omenirea spune ca o are daca scade nu stiu ce in nustiu cat si iese 15, ea, da...ei, bine, ea este tipa minune.

Tipa minune ne'a facut azi o favoare si ne'a adus bomboanele minune xD (:-"). Dupa cum zicea, bomboane pentru prietene prietene si bomboane pentru ceilalti. Iar ea m'a pus sa am grija de bomboanele minune, si am fost draguta (cu toate ca tentatia e mare) si sa iau numai doua.

Astazi am avut ore numai pe la laboratoare asa ca nu ne'am intalnit prea des in pauze, dar la sfarsitul orelor am stat cam 2 ore, una la simularea de debate si una pe drum.

Daca te simti, spune la multi ani. Daca nu te simti din prima si nu ti'ai dat inca seama despre cine e vorba mediteaza in pace, pentru ca tocmai ai pierdut o bulina neagra.

Happy Birthday!

For Sabs

Apropo subtil:)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu