marți, 22 septembrie 2009

Prostii de ieri si azi

Ca orice om cand mergi pe strada fara sa vrei mai auzi vrute si nevrute, eu aud mai mult nevrute pentru ca nu ma concentrez la ce se intampla in jurul meu, dar acesta este doar un detaliu.

O sa povestesc mai multe, dar probabil ca o sa termin mai repede decat imi propun. Eram odata, acum mult timp, in ultima saptamana din vacanta de vara, iubita vacanta de vara, trecuta vacanta de vara, dar las' ca vine ea... . Asa cum ziceam eram la bunici, in Bucuresti, traversam strada si am salutat o tipa din trei, cu ea avusesem in copilarie discutii, varfe despre tipa si tipu de la gradinita, dar acum tipa e cu sorcova, manelista, ce sa'i faci... . Ea era in picioare lana alta tipa si stateau fata in fata cu una care s'a transformat din tipa normala, cuminte in curva de dorobanti, e cu un an mai mica decat mine, *bang*. Tipa de jos avea pusa o manea de dragoste pe telefon si rasuna pe strada.

O sa le spun pe nume pentru ca altfel o sa le numesc intruna tipa de jos tipa de sus, si nu da bine cititorului. Pe cea cu care m'am salutat o cheama Andreea, tipa de langa ea e Cristina si cea de jos (melancolica) e Oana. Am dat eu salut, am primit salut si apoi Andreea ii spune Cristinei care se uita in jos la Oana: ''Taci, fata! Taci, fata! Taci, fata!'' (asta i'a spus pe un ton calm, iar apoi a continuat nervoasa) ''TAci, fata, ca era in bratele Oanei, cum poate sa o ierte pentru asta!?''. Acum din cate presupun eu cred ca Oana de care se vorbea era alta decat cea de fata. Dar apoi dupa ce am trecut eu de ele a iesit un nene dintr'o curte si a tipat la ele ''Fetelor, v'am lasat, credeam ca va potoliti, dar va rog nutati'va ca nu mai pot sa va suport, inteleg ca aveti si voi preocuparile adolescentei dar totusi!'' si asa Oana si'a strans cardul si au plecat u coada intre picioare (cica!).

Trec eu mai incolo si erau doua ploade si un plod cam de 3-4 ani, o ploada ea pe bicicleta plodului si cica invata sa mearga, si alta ploada tipa la plod ''Tampitule! Mai las'o putin! Ca doar nu esti tampit! Prostule!!''. Uite asa au ajuns plozii din ziua de azi, a gandesc cum va fi generatie de maine, daca tot ziceau de noi sa vadem ce o sa zica de astia ca sunt.

Mai mergeam eu in alta zi spre casa pe jos si tree o pitzipoanca de vreo 25 ani, venea de la servici, si vai Doamne!! Purta curea cu tinte!! Aveam curaj sa ma duc la ea daca era singura, dar mai era si o abaciune care parea a fi o profesoara respectata si cu bun simt asa ca mi'am vazut de drumul eu inghitindu'mi injuraturile.

Au fost multe chestii, dar cum am mai zis, omul uita, mai ales cand vine vorba de mine... .

For Tiby

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu