marți, 15 septembrie 2009

Acelasi liceu, o zi mai tarziu

Nu o sa zic ''Profu' de desen e hot!'' (cei din 56 stiu), pentru ca oricum am profa, dar nu asta e idea. Vroiam sa zic ca profu' de mate e penal. Probabil unul dintre cei mai tari.

Ora 7.30, subsemnata in clasa impreuna cu alti cetateni adormiti. Profu' in asteptare, la si 35 si 40 profu' intra drept pe usa cu un acces de tuse. Dupa un minut spune Buna Ziua si noi am raspuns la apel. Totul bine si frumos.

Deschide profu' gura si incepe sa vorbeasca, la fiecare 2-3 minute spune cate ceva tare si noi incepem ca niste adormiti sa radem.

In urmatoarea ora am avut tot mate si am discutat mai multe lucruri simple, si ne'a incuiat cu cateva intrebari, iar cand ne vedea mutrele plate facea roata cu pumnii in aer si zicea ceva de genul ''yey, ha!''. Intrebare: Ce sunt numere naturale? sau Stiti vreo teorema la algebra? Chestii de genu'.

Ce am aflat azi extrem de nasol este ca pauza de 10 minute trece foarte repede, deoarece liceul este foarte mare drumul de la etaj al doilea pana la parter si inapoi dureaza cam 10 minute. Asa ca se duse pauza... .

Apoi am avut engleza unde ne'au impartit de grupe si ne'au dat fise unde scria pe unde sa ne plimbam prin liceu ca sa gverse chestii si sa le discutam pe urma in clasa. Spre exemplu grupul nostru a trebuit sa discute despre un graffiti de pe un perete cu un dovleac langa care scria PUNPKIN. Pentru cei ce nu stiu, elevii din Mihai Viteazu se numesc dovlecari (pentru ca acum nu stiu cat timp uniforma era portocalie).

Dupa doua ore de mate si doua de engleza (orarul este foarte greu de retinut:))) au urmat doua ore de romana. In prima am vizitat biblioteca (e maricica, este formata din trei camere legate printr'un culoar mare, nu este ca in filme, da' e tare pentru ca toata lumea tace:))).

Urmatoarea ora am aflat ca o sa dam maine, adica a doua zi oficiala de liceu, la ora 7.30 test predictiv la romana:.

Deja s'a cam dus farmecul rezumatului...in metrou aveam o fata plata, spatele gemea de la atata greutate, mosii si babele se holbau la tipa care mai are putin si se taie si un cocalar tampit s'a asezat pe locul de langa mine si a inceput sa asculte Inna. HATE IT!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu