luni, 30 noiembrie 2009

Gaudeamus Igitur

Am fost sambata la targul de carte Gaudeamus, unde am tinut mortis sa merg, si din pacate (mereu exista un din pacate) nu m'a tinut inima sa cheltuiesc mai mult.

Am ajuns la Romexpo pe la 17, masina parcata, asa ca tinta la pavilionul principal. O fost multa lume, dupa cum s'a spus, da' nu m'a deranjat, este frumos sa vezi ca populatiunea cumpara pungi intregi de carti.

Am petrecut cam 45 de minute pana sa ma intalnesc cu Sabina, care si ea venise la ''cumparaturi''. Am facut ocol si rostocol pe la ''parter'' si asa m'a ales in total cu 4 carti, dintre care doua au in titlu cuvantul ''musca'' [ce pot sa zic...sunt mandra de aceasta observatie]. Ma bucur si ca am trecut si pe la standul ''biblioteca pentru toti'' (de unde mi'am cumparat vreo 3 cd'uri de muzica folk) si pe la ''carturesti'' de unde am cumparat 2 ceaiuri (naturelle).

Probelema cea mare acum pe care mi'o pun este cu ce carte sa incep (probleme pure pentru prosti) pentru ca ispita exista, momentan am 3 carti sa citesc plus aceste 4, uite asa se fac 7. Problema importanta.

Asta a fost ca o iesire in minunata lume normala, pentru ca peste numai o zi si ceva voi incepe liceul cu teza la romana, pe care se poate spune ca o ador.

Asa ca dai bice la gandit pozitiv!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu