joi, 10 decembrie 2009

Draga Mos Craciun,

Deci…stiu ca nu asa se incepe o scrisoare (ca doara am invatat de la engleza cum se face una informal) da’ tu esti bun si treci cu vederea.

Vrea sa’i convingi pe ai mei sa ma lase cu o chitara electrica Fender…:\. Vreau sa imi mai aduci o tableta grafica, e la moda si de…toata lumea are. Mai vreau…ce mai vreau, mai vreau sa faci ca o persoana sa se trezeasca la realitate din lumea in care e, acolo departe… . Na, daca nu vrei.

Vreau sa mai ai grija de javra mea care a plecat, mi’e dor si nu mi’e dor de ea. Ah!! DA!!! Pai sigur mah, vreau si o matza, una mica mica, daca se poate tigrata sau neagra cu ochi maaari si galbeni (mi’e dor de fostele, si n’am ce face…). Mai vreau sa trec clasa cu peste 9 si daca poti sa ma ajuti sa nu mai tampesc la teste pentru ca mi se sterge tot din creier.

Vreau sa le indeplinesti dorintele prietenelor mele (Aurora, Ludovica, Gratziela, Smaranda, Ilaria, Lucretia si Petronela) si te rog sa nu’I aduci prea multe lui mister S.

Vreau ca la anul sa’i convingi pe ai mi sa ma lase cu pretenii la ski:X:X, sa ma simt si eu tanara si neinfricata. Doar stii cum e, ai fost si tu odata tanar (si cine stie ce faceai).

Sper sa ma ajuti, sis a faci ca de Craciun sa fie frumos, curat, plozii sa fie cuminti si sa imi aduc aminte de ‘’cat de frumos a fost Craciunul din 2009 cand A NINS!!’’.

Frunzulita de mohor,

Te iubesc si te ador.



10.12.2009

Ioana


Un comentariu:

  1. vaiii sa indeplineasca dorintele prietenelor tale.. ce cute a foost xD :)))) si ce nume avem si noi =)) le ador! chitaraaaa <3 tableta graficaaaa :))
    p.s. iti ador blogul, ador cum scrii! ^____^

    RăspundețiȘtergere