luni, 28 decembrie 2009

Despre cum sunt eu nesimtita

Eu sunt una mare nesimtita. Acum sa explic si de ce.

Eu nu simt curemurele. Acum o sa ziceti imposibil. Cum nu l'ai simtit tu pe ala de acum 5-6 ani ala mare, sau de anu' asta cand s'a zguduit blocul!!!??? Ca sa vezi! NIMIC!

Acum 5-6 ani, cand toata lumea zicea ca vai s'au sculat noaptea, dansau paturile, scaunul a cazut, lemea se agita. Ioana dormea, mai bine decat in ultima luna. Nici nu mai avea timp sa viseze, dormea prea bine. Ioana mai doarme bine si cand bubuie fulgerele si cand e ploaie torentiala.

Tin minte, acum un an, eram intr'o tabara in Grecia cred si eram ''cazati'' intr'un bungalow minion, unde paturile erau ''lipite'' de geamuri si peretii erau niste usi rabatabile. Si asa intr'o noapte o venit furtuna (nasol pentru aia care stateau in corturi mari de armata), tot tacamul, ploaie torentiala, vant ca la carte, ce mai furtuna pe bune.

Toata lumea se trezise si vorbeau, tipau, in paturi ca vai vine sfarsitul si Ioana dormea cum numai bine, nici atunci n'am visat.

Ieri a fost cutremur la 9 dimineata, cred ca eram la masa si nesimtirea a actionat, nu am simtit nimic. Ma rog pentru un cutremur fain, pe care sa'l simt si eu:)). Logic, nu unul grande, cu blocuri si case praf, da' unu tare.

Nesimtita veritabila.

6 comentarii:

  1. aha...cunoatem,cunoastem. Si nu numai cazu' tau , ci si al multor altora , inclusiv al meu .

    RăspundețiȘtergere
  2. atunci si eu sunt nesimtit...nu am simtit niciun cutremur:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi eu sunt o nesimţită :))). Ai somnul foarte adânc probabil.

    RăspundețiȘtergere
  4. baaa... nici eu nu simt. ce vrei sa zici.

    sunt nesimtita ioano?:))

    ba. care a fost faza cu mainile tale si eu sa dorm cu cine?:))

    k tot nu m-am prins, pe bune

    :))
    O.o

    RăspundețiȘtergere
  5. cand ziceai ca a fost cutremur? =)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu simt cutremurele, niciodataaa. Ma primesti si pe mine in gasca nesimtitilor?:D

    RăspundețiȘtergere