duminică, 13 decembrie 2009

Obsesii

Cautam pe net cati ochi are o musca, m'a mirat ce am gasit, mi'a placut si am zis ''de ce nu?!''

OBSESII ROMANESTI

1.Obsesia cu “casa pe pamant”.Toata lumea si-ar da 20 de ani din viata ca sa aiba casa pe pamant. Nu conteaza ca vei sta ORE IN SIR in trafic!!!Nu conteaza nimic! Casa pe pamant sa fie!

2.Obsesia televizorului. Romanul e devorator de televiziune. S-au
facut niste cercetari si cica noi am fi cam cei mai avizi din Europa. Adica ne uitam cel mai mult la televizor. Si, asta e geniala,avem cele mai multe televiziuni!!! Mi se pare fascinant ca romanul este “europeanul” cel mai telespectator avand in vedere ca in Romania sunt, cu cateva exceptii, cele mai imbecile si mai de prost-gust productii!

3.Obsesia Coelho. Daca n-ai citit Coelho…n-ai viitor frate! “Pai am
citit Dostoievski, Tolstoi, Salinger,Marin Preda, Nichita
Stanescu…” “Te pisi pe ei! Citeste Coelho!”

4.Obsesia messenger. Asta e,totusi, un fenomen global. Pai daca a ajuns mama sa-mi dea buzz si sa-mi reproseze ca stau pe invisible…

5.Obsesia haiduceasca. Dupa o sticla-doua de vin si cel mai prapadit roman devine haiduc la orice nunta. Fura mireasa,cere rascumparari…Si dup-aia, haiducia maxima. “Pusca si cureaua lataaaaaa…”. Apoi recunoaste ca e impotent: “Ce barbat AM FOST odataaaaa…”

6.Obsesia auto. In Romania exista cea mai dinamica piata auto. Punct. Pe strazile noastre exista masini cum n-au vazut nici parizienii, nici londonezii…Punct.

7.Obsesia carnii din congelator. Cu toate ca au trecut 20 de ani de cand gasesti sute de feluri de carne si la 4 dimineata, romanul inca isi mai incarca pana la refuz congelatorul. Sa fie acolo…Cine stie…

8.Obsesia celulara. Pentru roman, telefonul mobil reprezinta un statement. Am vazut vanzatoare in magazinul Titan care aveau telefon de
3 ori mai scump ca al meu desi eu poate castig de 30 de ori mai mult. Asta e un mare mister. Cum ajunge un om cu salariu de 10 milioane sa aiba un mobil de 20 de milioane? Si sa dea beep cu el!!!!!!!

9.Obsesia “daca ala nu face, de ce sa fac io?”. Asta de obicei e completata si cu o doza de mandrie: “Ce? Sunt mai prost?!” DA!

3 comentarii:

  1. 1. Dacă ai casă pe pământ nu e obligatoriu să ai şi maşină. Sau să o scoţi în trafic când nu ai ce face. Eu am şi apartament şi casă pe pământ, şi la casă am o curte mare, o grădină, copaci, e cu totul altă viaţă. Mult mai mult spaţiu, fără vecini manelişti, nu îţi bate nimeni în ţeavă. În plus, poţi creşte o pasăre, o legumă, un iepure, să ai ce mânca (da' te rupe datul zăpezii).

    2. Nu poţi nega importanţa televizorului ca canal de informare (eu în campanie am consumat la greu politică via TV). Bine, românul, uitându-se la televizor, se masturbează intelectualiceşte.

    3. N-am viitor.

    4. Ţâţele chiar aduc rating. Depinde de publicul ţintă. Mi-e greu însă să îmi închipui pe cineva practicând giocco del mano în faţa lui Dan Negru şi a Mamei Natură (dacă mai trăiesc ăştia).

    5. Îţi recomand cu căldură serviciile Poştei Române. Au o chestie, "recomandată", îi zice... ajunge destul de repede la destinatar. Cam 5-6 zile. :)

    6. Mă tem că în melodie se foloseşte imperfectul, nu perfectul compus. Ceea ce poate să mai ridice un semn de întrebare: haiducul o mai fi încă bărbat. Nu ştim încă. Nu ştiu dacă vreau să ştiu. Adaug la obsesia haiducească varianta "manea" a lui Andrii Popa (o găseşti pe youtube).

    7. ...şi-a căzut o portieră.

    8. Când tai un porc de Crăciun, n-o fi să laşi carnea să se strice, nu? În plus, uneori nu găseşti o pâine la 10 seara, vrei carne la 4 dimineaţa? Mă abţin cu greu să nu fac vreo glumă urâtă.

    9. Îşi încheie abonament, contract pe 2 ani, face rate, se îndatorează la bănci şi strânge din cur. Sau ia pe combinaţie de la ţigani.

    10. nu comentez.

    Metalarul a vorbit! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. bati recordul.
    foarte tare comentul, face cat o mie
    grazie

    RăspundețiȘtergere
  3. ah, da, si uitasem, faza cu portiera e mortala daca este mai multe

    RăspundețiȘtergere