duminică, 13 decembrie 2009

Cismigiu

M'am indragostit.

Treaba este foarte serioasa pentru ca o sa ma tina doar pana pe 23 decembrie, oricum, I'm happy.

Sambata, 12 decembrie, am plecat de la Bi pe la 16 (frumos loc, Bi) si pentru ca am vazut in treacat cand mergeam cu autobuzul Cismigiul am zis sa trec si eu putin, ca doar n'oi intarzia acasa cu mult. Asa ca straight to Cismigiu.

Este prima data cand Cismigiul este asa decorat in perioada iernii. Am inteles ca e un fel de parada/festival ''crezi in mos craciu''enu', oricum foarte tare. Aveai impresia ca esti in Austria, ceva de vis. Trebuie sa precizez ca eu nu sunt o persoana pe care o poti impresiona usor, asa ca mergeti pe ce zic eu, nu o sa va para rau.

Ce a fost nasol ca pe la 20:00 m'o sunat Sabina sa'mi spuna ca e in Cismigiu si ca e concert Taxi, apoi ce o urmat, taierea venelor. Mare fan Taxi vroiam sa merg la concert da' am zis sa caut si eu pe net, poate poate mai gasesc vreun concert curand. Si iata ca am gasit, pe data de 22 decembrie concert Taxi in parcul Kiseleff din Bucuresti, ora?! n'am habar, oricum, pe la 20:00 o sa ma intalniti acolo.

Sunt moarta dupa Cismigiu, il ador, il iubesc si'l resprect.

Jos palaria!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu